dissabte, 28 d’abril del 2012

Tovalloletes per l'Ïu

O com ell diria: 'pa l'Ïu'...

La Mari (que no es diu Mari, però em deixa que li digui així) em va donar un tros de tovallola blanca. D'allí en podien sortir tres tovalloletes de cara, però vaig decidir fer-ne dues un pèl més grans 'pa l'Ïu'. Primer vaig pensar de rematar la vora amb tela d'aquella que vaig fer anar pel seu cobrellit, la Barnslig d'Ikea, però fa unes setmanes vaig trobar un biaix xulíssim a la merceria on compro normalment i és el que he acabat utilitzant.

De fet només he acabat una de les tovalloles, la que he rematat amb biaix carbassa: 



L'altra durà biaix verd però encara l'he de començar... per tot allò d'embastar que em fa tanta mandra i tal...


Apa doncs... me'n vaig a embastar :P

3 comentaris:

  1. Iep... he de dir (al meu favor) que fa uns dies vaig cosir el biaix de la segona tovallola, hehehe... Només en volia deixar constància! :D

    ResponElimina