diumenge, 22 d’abril del 2012

Evolució amigurumis i casament Míriam!

He estat una mica desapareguda, ja ho sé...

El divendres vaig assistir al segon dia del curset d'amigurumis i la cosa ja va prenent una forma més com... d'amigurumi, hehe... val a dir que he fet una mica de trampa, perquè estat practicant amb un fil i una agulla més gruixuts i vaig un pèl més ràpid del que anava amb l'agulla més prima.

Del quadradet verd que vaig fer n'ha sortit un conillet una mica ortopèdic, però què hi farem pobre, cadascú és com és, hehe...



I el projecte final, que és l'amigurumi, també va a bon ritme. No em pensava que arribés a fer un amigurumi havent après a fer ganxet fa una setmana, però ja ens ho van dir que no era difícil. Divendres vaig començar amb un altre fil i dissabte al matí vaig acabar la peça principal... bé, em falta tancar-la que no sé com és fa. I sembla que té la forma que ha de tenir! Em falta per fer les orelles, les potes i la cua... i ja estarà llest!


Ahir vam anar al casament de la meva cosina Míriam i em va fer gràcia el pentinat que portava, duia una mitja melena amb una estrella de ganxet!!! Quina gràcia, us en penjo una foto que va fer una amiga seva, mireu que guapa que anava!


Míriam, Enric: moltes felicitats! Us desitgem el millor i a veure si aviat tenim un cosinet per l'Ïu, hehehe...


2 comentaris:

  1. uaaauu! Quins progressos! Ens feu sentir ben orgulloses! M'ha agradat que t'hagis atrevit a provar altres fils i agulles. Cadascú es troba a gust amb materials i agulles diferents. La gràcia està en trobar-los!
    M'agrada molt el conillet, i la rateta molt xula també!
    Ara, l'estrella al cap de la núvia...M'ha robat el cor!
    Margarida (agullesdecap)

    ResponElimina
  2. A que és bonica? A mi em va encantar!

    ResponElimina