dimarts, 10 d’abril del 2012

Curset d'amigurumis!

Estic súper-emocionada perquè m'he apuntat a un curset d'amigurumis... d'amigu...què? Hehe, ja coneixeu els japonesos i la dèria que tenen per posar noms impossibles a tot tipus de ninotets graciosos. Doncs amigurumis és el nom que donen a aquests ninotets fets de ganxet.

Em sembla que vaig trobar el curs al bloc d'agulles de cap, però no ho recordo, si us hi animeu, cliqueu en aquest enllaç, no us talleu, que no en sabreu menys que jo...

El curs l'organitzen les tecletes i hi participen les mestres ganxetes, hehe... no en tinc ni idea, però segur que n'aprenc alguna cosa!

I quina emoció!!!

2 comentaris:

  1. A mi m' encantaria .... Però em queda ua miqueeeeeeeta lluny...snif!!!

    ResponElimina
  2. Dona, amb la traça que tens i les coses tan xules que fas n'aprendràs en un tres i no res! Gràcies per publicar-ho al teu bloc!

    ResponElimina