dijous, 26 d’abril del 2012

Hay novedades en el frente!

Ha nascut la Júlia i estic súper súper súper emocionada! No puc esperar a veure-la! A ella i als papàs (hehe). Demà hi passarem un moment abans d'anar a l'últim dia del curset de ganxet que fen a Tarragona! Per cert que podríem allargar una miqueta el curset... a mi se m'ha fet curt!

Una de les coses que tinc més ganes de fer és una funda de ganxet per tasses, em fa la impressió que després no la faré anar massa ¬¬, però és molt graciosa i sembla taaaaaaaan fàcil! N'he vist en diversos llocs, però aquesta és molt xula.

És el problema de tenir internet... que la cosa no s'acaba mai! No et deixa temps per crear, t'atrofia el cervell perquè en comptes de dedicar aquest temps a pensar i experimentar, ens dediquem a mirar el que han fet els altres, però per altra banda... quines coses més xules que s'hi poden trobar! És la paradoxa de la vida moderna, volem ser originals, però també ho volem fer tot... i no es pot.

Bé, me'n vaig a dormir que demà serà un dia súper intens: esmorzar amb la Blanca, barbacoa al cole, coneixerem la Júlia (!), farem una mica de ganxet... i a retiro! Sort que tenim uns dies per descansar... ;)

Nao... Òscar... moltes felicitats!!! Sóc la amiga més feliç del món!!! Un petonàs!

1 comentari: