dissabte, 7 d’abril del 2012

Cobrellit reversible

Tot i que només el fem anar per una cara...

Aprofito que us acabo de parlar de la coixinera de l'Ïu i reprenc el tema de la roba de llit... dec estar inspirada avui!

Fa uns mesos vaig trobar un 'resto' d'una roba molt suau al mercat de Tarragona i se'm va acudir que li podia fer un cobrellit a l'Ïu amb la mateixa roba que li vaig fer el coixí i que ja he anomenat per aquí en alguna ocasió: la tela Barnslig, d'Ikea.

Em vaig inspirar en un cobrellit que li vam comprar a l'Ïu de la col.lecció del 2008 de Sal de Coco (Mireu la secció 'Blues' a http://www.saldecoco.es/2008/catalogo08.pdf) i que m'encanta... que té unes senefes cosides de dalt a baix del cobrellit.

Primer vaig embastar i cosir a màquina les tires de tela a la roba. En comptes de cosir-hi amb un fil blanc o d'un sol color, vaig combinar el verd, el blau, el groc i el vermell a l'hora de cosir les franges de tela, però a les fotos dubto que es vegi massa...



Després vaig cosir la guata (que encara no sé com es diu en català) a l'altra cara del cobrellit: 



No vaig cosir-la en línies rectes perquè no volia passar per damunt dels animalets, o sigui que ho vaig fer vorejant-los en la mesura del possible. A l'hora de cosir la guata, vaig reforçar el repunt amb cotó per la part de dins, per no cosir la guata directament, no sé com es fa en realitat però em va semblar una bona solució... 

Per acabar només vaig haver de cosir les dues cares del cobrellit per la part de dins deixant una petita obertura. Li vaig donar la volta i vaig acabar de cosir a mà.

I ja està, va ser força fàcil de fer, de fet ho vaig fer aprofitant la baixa quan em van treure les angines. El més pesat per mi és embastar i treure l'embasta... m'avorreix soberanameeeent, però és necessari, ho sé.

Aquí el cobrellit acabat i col.locat!!!



2 comentaris:

  1. Hola Muntsa!!!M'encanta aquest cobrellit...el trobo senzill però xulíssim!!! Hauré de buscar aquesta roba d'Ikea...és una passada! Per cert, encantada de conèixer-te també! ;)

    ResponElimina
  2. Gràcies Cristina, sí, és senzill i força fàcil de fer! EL resultat val la pena! La tela es diu Barnslig i n'hi ha de diferents colors: blanc i verd, blanc i vermell i la de colorins. L'última vegada que vam anar a l'Ikea de l'Hospitalet la de colorins estava esgotada, però prova de trobar-la, és molt graciosa!

    ResponElimina