divendres, 23 de març del 2012

Set d'"arrullo" i tovallola per la Júlia!

L'Òscar i la Noe estan a punt de tenir una nena: la Júlia... bé, tècnicament és la Noe qui està a punt de tenir-la, hehehe...

Doncs bé, fa uns mesos se'm va acudir fer-li un set de tovallola i "arrullo" (que, com heu pogut observar, encara no sé com es diu en català). Vam anar a buscar la roba a Barcelona, no recordo el nom dels magatzems, són molt coneguts. Vaig triar uns tons força neutres, em sembla que encara no sabíem que era una nena i com que de seguida em va agradar una tela en concret (molt suau, similar a una micro-pana) amb un estampat en grisos, ocre i una mica de vermell, vaig decidir combinar la roba amb colors diferents però que combinessin. Va ajudar molt el fet que fossin colors molt neutres, crec que va ser una bona decisió.


L'"arrullo"... suau, suau!


La tovallola (no em va semblar que la roba de tovallola fos tan suau com podria haver estat, però vaja, la propera vegada ja m'hi miraré més, potser és que encara sóc molt novata, hehe):


L'"arrullo" i la tovallola acabats:


Els vaig fer un pèl més grans que els que venen a les botigues, perquè trobo que els fan petits, és una cosa que utilitzes bastant i no només els primers tres mesos i al final s'acaben quedant petits. L'únic que em fa patir és que els posin a la rentadora i es desmuntin o algo... hahaha, quina confiança en mi mateixa, eh? Crec que va ser el primer projecte una mica 'com Déu mana' que vaig fer, per això la por a que no estigués ben cosit o rematat o el què sigui. A més, vaig patir una mica al cosir els extrems superiors perquè volia que quedessin arrodonits (que fa més maco) i en algun moment em semblava que no quedava prou polit, però vaja... al final no va quedar del tot malament.

Tenim tantes ganes de conèixer la Júlia i ja queda poc!!! Visca la Júlia, viscaaa!!!

3 comentaris:

  1. Ribes i Casals... que no em sortia!

    ResponElimina
  2. Crec que es diu armanyac, pero no estic segura.
    M´encanta el teu blog.
    Petonets
    Mari

    ResponElimina
  3. Hola Mari, gràcies! Tu sí que tens un bloc xulo! Ets una màquina! Ja miraré això de l'armanyac, el fet és que no havia hagut d'utilitzar mai aquesta paraula fins que em vaig quedar embarassada, no l'havia sentit mai anomenar a casa! Una abraçada!

    ResponElimina