diumenge, 18 de març del 2012

Embaràs

Tot va començar amb l'embaràs del meu fill, l'Ïu, de qui, sens dubte, en sentireu molt a parlar per aquí... Doncs això, em vaig quedar embarassada i vaig sentir unes ganes irreprimibles (això no sé si es pot dir Blanca, sorry!) de fer coses i coses i més coses... i què vaig fer? Doncs engrescada com estava, em vaig comprar una màquina de cosir (barateta, perquè ja em conec i dubtava que arribés a amortitzar-la a curt termini) i alguna tela que em va agradar. Bé, ara que ho penso, potser la culpa també és en part, i com sempre, de l'Ikea... perquè vaig descobrir una tela brutal, Barnslig crec que es diu, d'animalets estranys de colors molt vius. I vaig pensar: mira, ja tinc cortines.

Com ja us deveu imaginar, de cortines no en vaig fer ¬¬ i, de fet, la màquina de cosir es va quedar bastant aparcada fins fa uns mesos, potser quan l'Ïu ja tenia gairebé un any i mig... Però la veritat que en pic has començat... no pots parar! Sí: has de parar, perquè la vida segueix: has d'anar a treballar, portar el nen al cole, anar a comprar i fer altres coses d'aquestes del dia a dia. Però sí que enganxa una mica tot aquest tema de la costura...

Bé, no res, aniré penjant cosetes que vaig fent... penseu que sóc una súper-novata i que (molt greu): no tinc gens de paciència. Quan estic fent una cosa l'he d'acabar en aquell mateix moment. Ja sé que no és la millor qualitat per una persona que fa manualitats, però mira tu, ja ho aniré treballant... tot no es pot tenir en aquesta vida...

Us deixo una foto del que estic fent ara mateix, que és (ojo!) una lunch bag, una bossa per portar el dinar, l'esmorzar,... M'he inspirat en diferents blocs i tutorials de gent que, bàsicament, en sap, però al final m'he decantat per la típica bossa d'aquestes que fan anar els americans, com la que et donen al McDonald's. Només em falta enganxar-hi el velcro i ja estarà llesta... Us en deixo una foto i més endavant us explico perquè m'ha agafat per aquí...


2 comentaris: