dissabte, 24 de març del 2012

Estoy en ello

Com ja sabeu la primavera ja és aquí i jo tenia intenció de que una colla d'animalets simpàtics prenguessin el relleu als mussols que voleien pel jardí, però entre el final de trimestre i la pluja (que encara sort que ha plogut una mica) no he tingut temps material per posar-m'hi 'en sèrio'.


Però us asseguro que 'estoy en ello', el fet és que se m'han acudit un parell de detalls que ho faran una mica més divertit pel petitÏu... us deixo amb la intriga, així tornareu d'aquí uns dies ;)

Per cert, que pensant pensant se m'ha acudit una altra idea molt divertida per fer amb feltre inspirada en un hort de feltre que vaig trobar fa uns mesos per internet. No és exactament el mateix, però la idea parteix d'aquí... us en deixo l'enllaç i ja veurem quan tinc temps per fer-ho!

... a veure, doncs ara no trobo el bloc d'on vaig treure la idea... us sona? De totes maneres us poso alguns exemples que són un pèl diferents del què vull fer, però així us en feu una idea...

http://fairyfox.blog.co.uk/2010/04/20/felt-vegetable-garden-8411497/

http://www.etsy.com/listing/73727411/diy-lovely-fruit-set

Em va venir al cap fer un hortet pensant en una personeta fantàstica que conec... ja us en parlaré un dia, és un sol, però com que és una sorpresa... ho mantindrem en secret!

Apa, que avui fa massa sol com per quedar-se davant de la pantalla :D

Bon cap de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada