divendres, 1 de novembre del 2013

Castanyada: dia 2

Avui és el segon dia de Castanyada, després del primer que vam celebrar a la granja amb els amics de la llar... avui tenim dinar familiar, demà un altre i diumenge potser que descansem una miqueta... ja us ho faré saber.

Com que avui no em toca fer dinar, estic mirant cosetes que fa temps que vull fer... a menys de 7 setmanes de la setmana 40 no sé quantes d'elles enllestiré, ni tan sols quantes en començaré, però les vull compartir amb vosaltres, hi ha alguns tutorials i potser també us inspiren!!! No totes són pel petitguerau, bueno sí... casi totes ho són! Si cliqueu a les imatges us portaran directament als enllaços!

Unes sabatetes d'estiu la mar de xules, pel Guerau me n'he mirat unes altres, però aquestes també tinc pensat de fer-les... un dia:

 Sabatetes

Una funda per la maxicosi que hem heredat de la priiiimah, perquè tot just començo a fer memòria de com de pringós que arriba a ser el món del bebè, hehe...

 Funda maxicosi

D'aquests n'he vist a diversos llocs, i sempre penso que en faré un...

 Micos de mitjó

Això estaria súperbé... però ha de ser entretingut i no m'agrada començar una cosa i deixar-la a mitges massa temps, potser per això encara no m'he atrevit amb el patchwork, em falta paciència ;)

 Manta bebè

Aquest tipus de portabebès, que m'han dit que és el que va millor. Jo tinc el de hugababy i aquell que et permet portar el nen davant o darrera però que el fa estar amb les cames molt obertes... i sincerament, cap dels dos m'ha convençut mai, sobretot a mesura que es fan grans. És a dir, els he fet anar, sobretot si havia d'anar a comprar sola o coses així, per poder tenir les mans lliures, però no els he trobat gaire còmodes...

 Portabebès

I això!!!??? És espectacular!!! Està fet amb texans reciclats!!! I, de fet, amb unes tires de velcro als extrems de cada peça ha de ser una passada...

 Carretera de texans reciclats

Alguna cosa més hi ha d'haver... seguirem buscant que ara ja sento l'oloreta del dinar i ni tan sols he ajudat a parar la taula!!!

Que passeu una molt bona castanyada i gràcies pels vostres comentaris :*

2 comentaris:

  1. Un bon recull de tutorials; la funda de maxi-cosi m'anirà bé... ;-)

    ResponElimina
  2. Mmmmhhhh... sí!!! Vaig pensar el mateix! Si tinc temps de fer-la en aquest mes i mig abans que neixi el petitguerau la penjaré!!! Gràcies Txell!

    ResponElimina