divendres, 19 d’octubre del 2012

La Castanyada...

... s'acosta i ho tenim tot per fer, com sempre!

Aquestes últimes setmanes hem anat a collir garrofes, pinyes i fulles seques i hem ensopegat amb avellanes, aglans i alguna magrana pel camí... i juntament amb les carbasses que vam comprar la setmana passada ja comencem a perfilar com serà la decoració de tardor/castanyada :D

Ahir vam anar a ajudar a decorar el cole de l'Ïu, érem les mestres i una colla de mares i pares i va quedar molt xulo!

Us en deixo un parell de fotos...







Uns dies abans des de l'escola ens van demanar que portéssim cosetes per la decoració i a mi se'm va acudir fer una garlanda, en volia fer una així, amb fulles de paper de diari:


però no em va acabar d'agradar com em quedava. Aquesta i més idees les podeu trobar aquí: http://quadratsrodons.blogspot.com.es/2011/01/la-tardor-halloween.html, però ja us aviso, si no teniu massa temps no ho mireu perquè ho voldreu fer tooot!!! Al final vaig optar per tunejar una mica la idea i vaig acabar fent bàsicament el mateix però sense paper de diari:


Com vaig fer la garlanda:

Per fer la plantilla de cada cosa vaig imprimir una foto de cada element que volia fer en cartolina i vaig repassar el contorn i tot allò que en volia ressaltar (a les fulles vaig repassar les artèries, a les garrofes les arrugues, etc...). 
Vaig posar un full molt fi damunt de la plantilla i en vaig repassar el contorn amb llapissos de fusta, de manera que quedava una línia del relleu del contorn... suposo que no m'explico massa, no? Sóc un desastre explicant aquestes coses, ja ho sé...
Les vaig retallar i en vaig fer una garlanda.
Una observació: si feu anar un foli no hi ha problema, però si feu anar fulls molt fins (com jo) correu el risc que quan feu un forat per penjar-ho del fil, aquest forat es trenqui molt fàcilment. Jo vaig posar un gomet per la part del darrera i hi vaig fer un forat al damunt amb la perforette, de manera que el forat quedava més fort.

Per cert... ja ho teniu tot preparat?

Naltros... no! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada