dimecres, 12 de març del 2014

I a mig curs...

... ja tenim motxilla!!!

Fa mesos, suposo que devia ser de cara a l'inici de curs, van començar a proliferar tot de bossetes de berenar, bates i motxilles als blocs i als facebooks de les mames cosidores, entre d'altres ;)

Crec que va ser llavors que vaig veure una motxilleta la mar de mona, una motxilla pingüí, però com que estava molt enfeinada amb l'inici del cole, la meva presentació del treball final de màster, etc. etc... no hi vaig parar massa compte. Però passaven els dies i se'm va ficar al cap que n'hi havia de fer una a l'Ïu (perquè la que portava al cole, herència de la tieta Ponx, resulta que s'ha quedat una mica petita) i sé que vaig fer un esbós amb el que recordava que havia vist i fins i tot em vaig atrevir a fer els patrons... aquesta setmana l'he enllestit, poc abans d'haver descobert que és una motxilla que fa temps que corre per internet i que es podien aconseguir els patrons i instruccions!!! T_T

Tant és, el fet és que ja està feta i malgrat que m'he hagut de trencar el cap quan l'he dissenyat, ara estic molt contenta amb el resultat!

I aquesta és la nova motxilla de l'Ïu :D


És la meva versió de la que heu fet moltes de vosaltres, però segur que us ha sortit millor i més ràpid!


Que tingueu una bona semana!

3 comentaris:

  1. La trobo fantàstica! Em penso que me la copiaré per quan tingui temps de fer-la per als meus petits (potser a l'estiu?).
    Per cert, a vegades et deixaria comentaris, però com que ho solo fer des del mòbil, m'és molt difícil si no actives l'opció Anònim/URL. Si et sembla bé activar-la...

    ResponElimina
  2. Moníssima Muns! Jo tb l'ha he feta i l'utilitzo molt! Una abraçada bonica

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies noies, torno a estar desconnectada des de fa uns dies... a veure si m'activo. Miraré això de l'opció anònim Elisabet, gràcies pel suggeriment!!! :*

    ResponElimina