diumenge, 26 d’agost del 2012

Quan deia desconnectada...

... en realitat volia dir súper-desconnectada! Tantes coses que volia fer aquest estiu i no estic fent res, bé, estic intentant sobreviure a aquest **** de canícula que sembla que no s'hagi d'acabar mai! Però no ens podem queixar, que avui sembla que no fa tanta calor i almenys corre una mica d'aire.

Com va l'estiu? Suposo i espero que el vostre hagi sigut més productiu que el meu... no he fet res, apart d'acumular més teles i històries noves per cosir. O sigui que més que teles el que se m'acumula és la feina! ;)

He fet ben poques coses des que vaig aparcar la màquina, us aniré fent un resum de les cosetes que vaig cosir l'últim trimestre de curs: necessers per les companyes de feina, algunes bosses de dinars, un porta-bolquers pel bolso, un necesser per les joguines de l'Ïu i alguna altra cosa que he fet.

Com veieu, no m'he estressat massa aquest estiu, però això sí: he llegit molt, que era una cosa que feia temps que volia recuperar. Com que tot no es pot tenir, estic força contenta :D

Ara potser ja és hora que em vagi posant les piles, tinc un parell de coses per fer amb deadline, i no molt ample, i a més m'han fet un parell d'encàrrecs!!! Visca!!!

Apa, ara sí: ens anem llegint!

Per cert que he reciclat un vell facebook que no feia anar per res... si em voleu afegir només heu de buscar Coses Cosides: http://www.facebook.com/coses.cosides

Una abraçada!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada